syftet?

jag minns inte hur många år jag har bloggat, men det har alltid handlat om mig och om mitt liv. I olika perioder har det varit mycket om sex, relationer och kärlek, jag har delat med mig mycket av mig själv, mitt liv och mina egna erfarenheter.


Denna blogg har ett litet annat syfte, detta blir min öppna dagbok där jag skriver om böcker jag tycker om, böcker jag rekommenderar, böcker jag hatar, böcker jag vill läsa och böcker som ingen borde läsa. Om författare som borde hyllas till skyarna och de författare som borde lämna tillbaka sin titel och ställa sig i skamvrån.
- planen är att dela med mig av alla mina tankar och åsikter kring litteratur, bokbranschen, författare, och dela med mig av mängder med tips.

Kanske ironiskt att jag böcker blogga om böcker nu när jag har en veckas pass kvar på Pocket Shop, men bara för att min tjänst slutar där, så är det inte likställt med att mitt intresse för böcker sinar. Min passion för bra litteratur kommer aldrig ta slut.


ps. för er som vill dela med er av läsex, mingelinbjudningar och dylikt så når ni mig på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0