ska inhandlas i Göteborg

  • Mikael Romero - Tobleroneaffären, varför Sverige aldrig fick sin första kvinnliga statsminister: Var monas högra hand under många år och nu berättar Romero om sin sida av historien och mycket som inte kommit fram än. Ska bli väldigt spännande att läsa ur en annan vinkel än kvällstidningarnas smutskastning.
  • Andreas Lundstedt - Mitt positiva liv: Andreas berättelse om sin hivstatus och hur det är att leva med hiv. Ska bli så jävla intressant att läsa och jag älskar honom för att han kan prata om sjukdomen och hur det är att leva med hiv. Otroligt viktigt med tanke på stigman.
  • Annelie Babitz - Bakom den nakna huden: en berättelse om avklädning: faktabok om livet som strippa. Jag hoppas den tar upp både personer som valt det själva och personer som inte valt det, missnöjda och nöjda. Jag vill inte bara läsa ännu en askungesaga om strippor. Utan hur det faktiskt kan vara. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0